Kiskov politický projekt sa začína podobať na nepodarený vtip. Tí, ktorí poznajú Andreja Kisku bližšie však vedia, že celý jeho “politický príbeh” stojí na tekutých pieskoch marketérov a karieristov okolo neho.
Tak, ako v podnikaní, nikdy neoslnil a viezol sa na nápadoch a vychytralosti Bystríka Kisku, nie je tomu inak ani teraz pri formovaní “jeho politického subjektu”. Len dnes neradí Bystrík, ale zamestnanci prezidentskej kancelárie.
Po veľkom ohlásení, že “je nás viac a teda plus jeden”, kde bola biela košeľa podobná bielej košeli niekdajšieho lídra skrachovanej Siete a to i spolu s prevzatými sloganmi, zrazila sa vytvorená marketingová bublina okolo Andreja Kisku s prebiehajúcim rozpadom poslaneckého klubu hnutia OĽaNO, čoho výsledkom je dnešná mediálna nadpráca Denníka N v podobe úvah o tom, že hnutie NOVA by mohlo byť tou stranou, ktorú by osedlal Andrej Kiska.
Ústredným problémom je všetko. Aj keby sa to podarilo, bolo by to v rovine zdania. Niekdajšie Lipšicove hnutie je v stave klinickej kómy. Grendel odstúpil z jeho šéfovania a predseda je tak dodnes neznámy.
Rovnako je verejným tajomstvom, že bájna 780 členná stranícka základňa má podobu záchoda z kariet. Aj to riadne cinknutých.
Jediným pravdivým tvrdením na celej úvahe okolo spojenia hnutia NOVA a Andreja Kisku tak zostáva, že dvaja politickí bezdomovci (nateraz) bez budúcnosti – Gábor Grendel a Jana Žitňanská hľadajú spôsob ako sa v politike udržať, a preto to miešajú s Andrejom Kiskom. Rovnica je pomerne jednoduchá 2+0 = 2 a to je vždy viac ako nula.
A tak zostáva len nadpráca liberálneho Denníka N , ktorý z tohoto plesu núl angažovane bezvýznamnými informáciami pletie propagandisticky vytúžené preferencie Andreja Kisku a jeho neexistujúcej strany.
Nepripomína vám to už raz realizovaný scenár propagandy okolo Siete a jej bájnych 14% dva týždne pred parlamentnými voľbami 2016?
Andrej Kiska hrá od začiatku nepoctivú hru. Správa sa ako byzantský oligarcha, ktorý sa kdesi v Mongolsku rozhodol mať ďalší klub KHL. A teraz nakupuje hráčov.
Lenže Andrej Kiska je na tom ešte horšie! Je len maskot bez klubu, manažmentu, či hráčov- len pripravený reklamný predmet zabalený v celofáne s ubiehajúcou dobou trvanlivosti.
Opakujte si to vždy, keď zavriete oči pri čítaní ďalších zaručených informácií Denníka N.
V podstate je to dobre vystihnutá situácia ...
Čo má Byzancia s Mongolskom a KHL?? Toto podivné... ...
Celá debata | RSS tejto debaty